Anand, S. (2016). Execution excellence: making strategy work using the balanced scorecard. Wiley. https://ebookcentral.proquest.com/lib/biblioucv/detail.action?docID=4497498
Arbaiza Fermini, L. (2020). Gerencia estratégica: teoría y casos. Cengage Learning. https://www.ebooks7-24.com:443/?il=10770
Blackmore, J., & Sachs, J. (2007). Performing and reforming leaders: gender, educational restructuring, and organizational change. State University of New York Press. https://www.proquest.com/legacydocview/EBC/3407383?accountid=37408
Brower, R. E., & Balch, B. V. (2005). Transformational leadership and decision making in schools. Corwin Press. https://www.proquest.com/legacydocview/EBC/1656851?accountid=37408
De Luca, R., & Lazzati, S. C. (2018). Gestión estratégica: en los distintos niveles de la organización. Ediciones Granica. https://www.alphaeditorialcloud.com/library/publication/lazzati-gestion-estrategica
De la Rosa Leal, M. E. (Coord.). (2019). Paradigmas emergentes en la administración. Pearson Educación. https://www.ebooks7-24.com:443/?il=11835
Forman, J. (2013). Storytelling in business: the authentic and fluent organization. Stanford Business Books. https://research.ebsco.com/linkprocessor/plink?id=d36f6665-0693-3f73-82c9-5b93da889146
Gómez Vallejo, M. del P. (2019). La mentalidad emprendedora: el emprendimiento visto desde el sujeto y el proceso de emprender. Ediciones de la U. https://www.ebooks7-24.com:443/?il=9181
Krause, H. U., & Arora, D. (2019). Key performance indicators for sustainable management: a compendium based on the “Balanced Scorecard Approach”. De Gruyter Oldenbourg. https://research.ebsco.com/linkprocessor/plink?id=f02d6112-66cf-3c67-8a69-44d1674ccabc
Louffat, E., Cossi, L., & Aliaga, R. (2022). Nuevas tendencias en administración del talento humano. Cengage Learning. https://www.ebooks7-24.com:443/?il=24013
Lustig, P. (2015). Strategic foresight: learning from the future. Triarchy Press. https://research.ebsco.com/linkprocessor/plink?id=9d4a1a8d-b01f-3519-82d9-a7b417188967
McCabe, D. (2020). Changing change management: strategy, power and resistance. Taylor & Francis Group. https://www.proquest.com/legacydocview/EBC/6005051?accountid=37408
Monahan, T. (2005). Globalization, technological change, and public education. Taylor & Francis Group. https://www.proquest.com/legacydocview/EBC/1111674?accountid=37408
Peña Guarín, G., & Perdomo Burgos, Á. (2017). Efectos del sistema de gestión de la calidad en las entidades del sector público: incidencias en la prestación del servicio. Ediciones USTA. https://www.digitaliapublishing.com/a/59134
Angulo Rincón, R. (2017). Gestión del conocimiento y aprendizaje organizacional: una visión integral. Informes Psicológicos, 17(1), 53-70. https://www.proquest.com/scholarly-journals/gestión-del-conocimiento-y-aprendizaje/docview/2647033979/se-2?accountid=37408
Guijarro-Cagua, M. (2020). Gestión del conocimiento y desarrollo organizacional en las universidades públicas una visión holística. Praxis Pedagógica, 20(27), 287-306. https://www.proquest.com/scholarly-journals/gestión-del-conocimiento-y-desarrollo/docview/2689108672/se-2?accountid=37408
Iza Adnan, N., Mustafa Kamil, B. A., & Hasnan, N. (2024). Delving the power of mindfulness: unveiling a conceptual model for enhancing employee readiness for change initiatives. UCJC Business and Society Review, (82), 122-163. https://www.proquest.com/scholarly-journals/delving-power-mindfulness-unveiling-conceptual/docview/3155390668/se-2?accountid=37408
Martínez Bustos, E., Carrasco Sagredo, C., & Bull, M. T. (2018). Propuesta metodológica para implementar la primera fase del modelo de gestión del cambio organizacional de Lewin. Estudios Gerenciales, 34(146), 88-98. https://www.proquest.com/scholarly-journals/propuesta-metodológica-para-implementar-la/docview/2058600534/se-2?accountid=37408
Sáenz Urquijo, J. G., & Serrano Turriago, I. E. (2012). El sistema de gestión de la calidad como modelo de cambio organizacional en el sector público colombiano. Signos, 4(1), 15-33. https://www.proquest.com/scholarly-journals/el-sistema-de-gestión-la-calidad-como-modelo/docview/2482278582/se-2?accountid=37408
Villavicencio Álvarez, V. E., & Ocaña Arguello, I. S. (2017). El coaching como herramienta para mitigar la resistencia al proceso de cambio organizacional. Palermo Business Review, (16), 83-100. https://www.proquest.com/scholarly-journals/el-coaching-como-herramienta-para-mitigar-la/docview/2080222167/se-2?accountid=37408