Andrew, D. (2017). A critique of pure teaching methods and the case of synthetic phonics. Bloomsbury Academic. https://research.ebsco.com/linkprocessor/plink?id=3c634c87-130f-3dd3-9a67-83d0c953cae8
Crichton, J., & Koster, P. (2016). English made easy volume two: british edition: a new esl approach: learning english through pictures. Tuttle Publishing. https://ebookcentral.proquest.com/lib/biblioucv/reader.action?docID=5333460&ppg=1
Enterline, L. (2012). Shakespeare's schoolroom: rhetoric, discipline, emotion. University of Pennsylvania Press. https://ebookcentral.proquest.com/lib/biblioucv/reader.action?docID=3441811&ppg=2
Paquot, M. (2010). Academic vocabulary in learner writing: from extraction to analysis. Continuum. https://research.ebsco.com/linkprocessor/plink?id=c45daee0-11cb-31d8-8732-1792dc62e87b
Sharkey, J., & Madigan Peercy, M. (Eds.). (2018). Self-study of language and literacy teacher education practices: culturally and linguistically diverse contexts. Emerald Publishing Limited. https://ebookcentral.proquest.com/lib/biblioucv/reader.action?docID=5485674&ppg=1
An, Z., Gan, Z., & Wang, C. (2020). Profiling Chinese efl students' technology-based self-regulated english learning strategies. PLoS ONE, 15(10), 1-16. https://link.gale.com/apps/doc/A639843415/AONE?u=univcv&sid=bookmark-AONE&xid=1743a9e8
Benavides Marín, J. L., Ortiz Rodríguez, J. J., & Reza Segovia, A. V. (2021). Expresión oral en inglés en niños de dos a cuatro años mediante la estimulación temprana. Revista Iberoamericana para la investigación y el desarrollo educativo, 12(23), 1-19. https://www.webofscience.com/wos/scielo/full-record/SCIELO:S2007-74672021000200123
Cunying, F. (2023). English learning motivation with TAM: undergraduates behavioral intention to use chinese indigenous social media platforms for english learning. Cogent Social Sciences, 9(2), 1-20. https://www.proquest.com/scholarly/journals/english-learning-motivation-with-tam/docview/2917547081/se-2?accountid=37408
English, M. C., & Kitsantas, A. (2013). Supporting student self-regulated learning in problem- and project-based learning. Interdisciplinary Journal of Problem-Based Learning, 7(2), 127-150. https://research.ebsco.com/linkprocessor/plink?id=fb5ed344-eb54-38be-bd8b-c0c638819232
Fuica, M. A., & Soto-Barba, J. (2014). Ajustes fonético-fonológicos en niños(as) de 4 a 5 años que aprenden inglés como segunda lengua. Literatura y Lingüística, 30, 283-299. https://www.webofscience.com/wos/scielo/full-record/SCIELO:S0716-58112014000200014
Hernández Prados, M. Á., Gambín Martínez, M. J., & Fernández Henarejos, T. (2018). La percepción de las familias ante la enseñanza de segundas lenguas. Revista Fuentes, 20(1), 11-27. https://www.proquest.com/scholarly/journals/la-percepción-de-las-familias-ante-enseñanza/docview/2555635687/se-2
Kirby, A. L., Dahbi, M., Surrain, S., Rowe, M. L., & Luk, G. (2023). Music uses in preschool classrooms in the u.s: a multiple-methods study. Early Childhood Education Journal, 51(3), 515-529. https://www.proquest.com/scholarly/journals/music-uses-preschool-classrooms-u-s-multiple/docview/2775334576/se-2?accountid=37408
Lucas, C. (2023). “Too young to learn english?”—Nurturing preschool children’s english language learning across an early years curriculum: a case study. Education Sciences, 13(949), 1-28. https://research.ebsco.com/linkprocessor/plink?id=4a20188c-db3d-3cac-b9f3-62ce68ae2991
Muñoz Rodríguez, A., Loor Fernández, M. N., León Villacís, F. O., & Zambrano Mero, J. A. (2019). Los juegos didácticos para el desarrollo de la expresión oral en el aprendizaje del idioma inglés. Revista Didasc@lia: Didáctica y Educación, 10(1), 25-35. https://research.ebsco.com/linkprocessor/plink?id=5be3f57d-6eb2-3f80-be5e-f17efea09fe8
Pacheco Delgado, E. F., Villafuerte-Holguín, J., & López Vélez, J. (2022). Actividad física y motivación al aprendizaje del inglés como lengua extranjera en niños pequeños de Ecuador. Retos, 44, 989-998. https://www.proquest.com/scholarly/journals/actividad-física-y-motivación-al-aprendizaje-del/docview/2699551113/se-2?accountid=37408
Pikhart, M. (2020). Intelligent information processing for language education: the use of artificial intelligence in language learning apps. Procedia Computer Science, 176, 1412-1419. https://www.sciencedirect.com/science/article/pii/S1877050920320512
Shu-Chun, H., Sheng-Wen, H., Pei-Chen, S., & Cheng-Ming, C. (2017). To activate english learning: listen and speak in real life context with an ar featured u-learning system. Educational Technology & Society, 20(2), 176-187. https://link.gale.com/apps/doc/A500823929/AONE?u=univcv&sid=bookmark-AONE&xid=c0f54dde
Vergara-Pareja, C. M., Nielsen-Niño, J. B, & Niño-Vega, J. A. (2021). La gamificación y el fortalecimiento de la habilidad oral en inglés a niños de primera infancia. Revista de Investigación, Desarrollo e Innovación, 11(3), 569–578. https://www.webofscience.com/wos/scielo/full-record/SCIELO:S2027-83062021000200569
Agreda Huamán, M. S., & Lavado Fernández, V. L. (2020). Aplicación del Método TPR en el Aprendizaje del Idioma Inglés en Niños de 5 años de la I.E.368 Angelitos de Jesús – Lima [Tesis de Pregrado, Universidad César Vallejo]. Repositorio Institucional UCV. https://hdl.handle.net/20.500.12692/66048
Flores Sandoval, A. C., & Quispe Jiménez, S. G. (2021). Revisión sistemática sobre la enseñanza del inglés a niños en etapa preescolar a nivel mundial, 2010-2020 [Tesis de Pregrado, Universidad César Vallejo]. Repositorio Institucional UCV. https://hdl.handle.net/20.500.12692/66055