Alonso Dos Santos, M. (2017).
Investigación de mercados. Ediciones Díaz de Santos.
https://www.digitaliapublishing.com/a/136075
Carson, D., Gilmore, A., Perry, C., & Gronhaug, K. (2001).
Qualitative marketing research. SAGE Publications, Limited.
https://ebookcentral.proquest.com/lib/biblioucv/reader.action?docID=1046478&ppg=1
Coussement, K., Demoulin, N., & Charry, K. (2011).
Marketing research with sas enterprise guide. Taylor & Francis
Group.
https://ebookcentral.proquest.com/lib/biblioucv/reader.action?docID=775211&ppg=4
Forero Molina, S. (2017).
Fundamentos de mercadeo. Ecoe Ediciones.
https://www.digitaliapublishing.com/a/126656
Franses, P. H., & Paap, R. (2001).
Quantitative models in marketing research. Cambridge University
Press.
https://ebookcentral.proquest.com/lib/biblioucv/reader.action?docID=157045&ppg=1
Greenbaum, T. L. (1999).
Moderating focus groups: a practical guide for group facilitation. SAGE Publications, Incorporated.
https://ebookcentral.proquest.com/lib/biblioucv/reader.action?docID=997160&ppg=5
Mishra, M. (2007).
Modern marketing research. Global Media.
https://ebookcentral.proquest.com/lib/biblioucv/reader.action?docID=3011276&ppg=3
Prieto Herrera, J. E. (2009).
Investigación de mercados. Ecoe Ediciones.
https://www.digitaliapublishing.com/a/102978
Sanabria Araya, F. (2018).
Investigación de mercados: un enfoque práctico y descriptivo.
Ecoe Ediciones.
https://www.digitaliapublishing.com/a/156724
Sinkovics, R. R., & Salzberger, T. (Eds.). (2006).
Issues and advances in international marketing research. Emerald
Publishing Limited.
https://ebookcentral.proquest.com/lib/biblioucv/reader.action?docID=275485&ppg=2
Callejo Gallego, M. J. (2019). Investigación de audiencias: lost in transition. Cuadernos de Información y Comunicación, 24, 155-173. https://research.ebsco.com/linkprocessor/plink?id=a4c3eca9-b0b5-3da4-885b-5f29e88309ee
Córdoba, C., & Ruiz Pereyra, M. (2022). A 50 años de la creación de las carreras de comunicación: la distancia entre la formación y el mercado. Contratexto, 37, 25-49. https://www.webofscience.com/wos/scielo/full-record/SCIELO:S1025-99452022000100025
Marín Ardila, L. F. (2010). Sobre la investigación en las facultades de comunicación. Signo y Pensamiento, 29(57), 488-494. https://research.ebsco.com/linkprocessor/plink?id=e26db0bf-7990-3580-86eb-2d258f07905c
Martínez-Pastor, E., & García-López, J. (2013). Investigación sobre publicidad digital en revistas científicas Españolas. El Profesional de la Información, 22(2), 173-180. https://link.gale.com/apps/doc/A424620812/IFME?u=univcv&sid=bookmark-IFME&xid=d65da176
Moreno Mercado, J. M. (2022). Comunicación e investigación para la paz. Representación mediática de la violencia en América Latina. Revista de Fomento Social, 77(2), 237-258. https://research.ebsco.com/linkprocessor/plink?id=3670269c-5090-3cc1-a44c-3be1abb90bb5
Núñez, P., García, A., & Abuín, N. (2013). Profesionales digitales en publicidad y comunicación. Una aproximación a las necesidades del mercado laboral. Cuadernos de Información y Comunicación, 18, 177-187. https://research.ebsco.com/linkprocessor/plink?id=69744a9c-07fe-3436-8ac5-badb15edc678
Sierra Caballero, F. (2001). El mercado y sus marcas: los nuevos territorios y contradicciones teóricas de la investigación en comunicación. Revista Latina de Comunicación Social, 37, 1-4. https://research.ebsco.com/linkprocessor/plink?id=b7b9fdc3-5474-3f36-a2d6-96d187832bf3
Viñaras Abad, M., & Llorente Barroso, C. (2020). La investigación en publicidad y relaciones públicas en España: tendencias en contenidos (2000-2020). Index.comunicación, 10(3), 153-180. https://link.gale.com/apps/doc/A645418071/IFME?u=univcv&sid=bookmark-IFME&xid=124a43b8
Castro Quintanilla, R. D. (2018). Estrategias de comunicación interpersonal y su incidencia en la formación investigativa en la escuela profesional de ciencias de la comunicación, USMP-FN 2016 [Tesis de Posgrado, Universidad César Vallejo]. Repositorio Institucional UCV. https://hdl.handle.net/20.500.12692/15205
Pascual Paco, E. F. (2019). Investigación de mercado y desarrollo del producto de Confecciones Paldiz, Los Olivos, 2019 [Tesis de Pregrado, Universidad César Vallejo]. Repositorio Institucional UCV. https://hdl.handle.net/20.500.12692/43042