MARKET RESEARCH

Agurto Gonzáles, C. A., Quequejana Mamani, S. L., & Luján Sandoval, L. A. (Coords.). (2021). Mercado, protección del consumidor y uniformización del derecho. Ediciones Olejnik.
https://www.digitaliapublishing.com/a/104528

Bianchi, A. (2020). Driving consumer engagement in social media: influencing electronic word of mouth. Taylor & Francis Group.
https://ebookcentral.proquest.com/lib/biblioucv/reader.action?docID=6425012&ppg=3

Frikha, A. (2019). Measurement in marketing: operationalization of latent constructs. John Wiley & Sons.
https://ebookcentral.proquest.com/lib/biblioucv/reader.action?docID=5966998&ppg=1

Gordon, B. (2021). Marketing scales handbook: multi-item measures for consumer insight research (Vol. 11). GCBII Productions LLC.
https://ebookcentral.proquest.com/lib/biblioucv/reader.action?docID=28510790&ppg=1

James, O. (2022). The entrepreneurial adventure: from small business to sme and beyond. Business Expert Press.
https://ebookcentral.proquest.com/lib/biblioucv/reader.action?docID=29377719&ppg=4

Legum, B. M., Stiles, A. M., & Vondran, J. L. (2019). Engineering innovation: from idea to market through concepts and case studies. De Gruyter.
https://research.ebsco.com/linkprocessor/plink?id=a078d5e1-b446-3dd4-88f0-0d1455d993a8

Li, Y. (2019). Más allá del mercado y del gobierno (R. Lastra, Trad.). Editorial Popular.
https://www.digitaliapublishing.com/viewepub?id=155639 (Obra original publicada en 2015)

Miller, R. K. (2019). Entertainment, media & advertising market research handbook 2019-2020 (16a ed.). Richard K. Miller & Associates.
https://research.ebsco.com/linkprocessor/plink?id=d8ef8992-3a4b-3d1d-8117-be50c04fad30

Montero Mora, A. (2022). Café: revolución verde, regulación y liberalización del mercado. Costa Rica (1950-2017). Prensas Universitarias de Zaragoza.
https://www.digitaliapublishing.com/a/127607

Osorio Tinoco, F., Hernández Espallardo, M., & Rodríguez Orejuela, A. (2020). Orientación al mercado y la ventana competitiva. Universidad del Valle.
https://www.digitaliapublishing.com/a/83031

Rajkumar, V., Farris, P. W., & Wilcox, R. T. (2021). Marketing analytics: essential tools for data-driven decisions. University of Virginia Press.
https://research.ebsco.com/linkprocessor/plink?id=3ad8bd37-73a7-391c-91c5-61bc5112157f

Visconti, L. M., Peñaloza, L., & Toulouse, N. (Eds.). (2020). Marketing management: a cultural perspective. Taylor & Francis Group.
https://ebookcentral.proquest.com/lib/biblioucv/reader.action?docID=6191872&ppg=4

Ángel Martín, J., Domínguez Pérez, M., & Castillo Mena, A. (2021). The activation of citizenship as a strategy for tourism sustainability in heritage sites near the big city. The case of Madrid region. Pasos: Revista de Turismo y Patrimonio Cultural, 19(4), 695–711. https://research.ebsco.com/linkprocessor/plink?id=cd1170c5-9b38-3d5d-a0be-9a9829f1395c

Arteaga Flórez, A. L., Pianda Estrada, E. M., & Sandoval Montenegro, X. A. (2019). City branding como estrategia de mercado para promocionar el turismo en la ciudad de Ipiales. Tendencias: Revista de La Facultad de Ciencias Económicas y Administrativas, 20(1), 22–52. https://research.ebsco.com/linkprocessor/plink?id=c53d3721-852b-3e0d-88be-8d53963bf89b

Florès, L. (2019). Can blockchain really disrupt market research? International Journal of Market Research, 61(5), 466–467. https://research.ebsco.com/linkprocessor/plink?id=8c9a478e-6d08-3132-80d1-5a3e19ef60ee

Karababa, E., & Schroeder, J. (2022). Historical perspectives on non-western markets and consumer cultures. Emerald Publishing Limited, 11(3), 249-338. https://ebookcentral.proquest.com/lib/biblioucv/reader.action?docID=5977937&ppg=91

Steel, C. (2023). Standard forms: modernism, market research, and "Howl". Twentieth Century Literature, 69(3), 245-270. https://link.gale.com/apps/doc/A771952242/AONE?u=univcv&sid=bookmark-AONE&xid=c0c614cd

Albitres Gonzales, D. L. (2020). Evolución histórica de la conceptualización del turismo cultural [Tesis de Pregrado, Universidad César Vallejo]. Repositorio Institucional UCV. https://hdl.handle.net/20.500.12692/55392

Torres Rivera, K. M. (2019). Posibilidades de desarrollo del turismo vivencial del distrito de Antaccocha, Huancavelica, 2019 [Tesis de Pregrado, Universidad César Vallejo]. Repositorio Institucional UCV. https://hdl.handle.net/20.500.12692/83143

Wilson Daniel, N. C. (2022). Impacto del turismo gastronómico vivencial en el distrito de Quequeña en la provincia de Arequipa [Tesis de Pregrado, Universidad César Vallejo]. Repositorio Institucional UCV. https://hdl.handle.net/20.500.12692/91168

Descargar en PDF